Klocka

Min klocka är spårlöst försvunnen. Jag var stensäker på att jag hade den i ena skåpet inne på toan, men icket. Jag har letat och letat och jag kan inte göra annat än att leta för jag bara måste hitta den! Hur ska jag kunna plugga nu? Nu är hela dagen förstörd!

Sist jag såg den har jag för mig att det var i höstas när jag storstädade i skåpen inne på toan, men jag kan ju ha helt fel. Sist på bild är nog denna, på T1. Och idag skulle den ha passat perfekt till min guldinspirerade outfit.

Nä, nu måste jag väl försöka plugga även fast jag är väldigt omotiverad.


Kommentarer
Postat av: pappsen

snygg klänning, känner igen den.

Kramisar

2010-01-25 @ 23:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0