Helg

Nu är det helg! Skönt faktiskt!

Jag och Ida hade tänkt ses ikväll, men SJ tycker inte alls det så därför är hon kvar i huvudstaden. Jag får pyssla med annat och om en halvtimme är det ju tv-kväll och det börjas med postkodmiljonären. Det ska faktiskt bli skönt med lite ensamhet och hemmapyssel med tv-tittande.  

Jag vill sälja min T2-kurslitteratur nu! Kan inte bara någon knacka på och säga att de vill ha dem? Jag är så fattig så det skulle vara skönt med klirr i kassan, men förhoppningsvis har jag fått dem sålda tills på onsdag.

Nej, nu ska jag ta och städa bort julen och sätta upp nya gardiner i både tv-rummet och sovrummet. Jag fick ju nya till sovrummet i julklapp så dessa ska invigas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0