Fix

Nu är teckningslistan till Reccegasken fixad! Jag är laddad!

Dagen har gått alldeles för fort, som vanligt. Hann inte alls plugga lite mycket som jag hade tänkt, men jag tar förhoppningsvis igen det imorgon istället. Att man sedan hamnar på en ovärd föreläsning på eftermiddagen gjorde ju inte saken bättre. 

Jag och Manne tränade och sedan åkte vi hem och gräddade plättar. Eller vi och vi.. Jag har ju världens bästa pojkvän som lagar maten åt mig! Han ställde sig till och med och gräddade en omgång till för att annars skulle jag inte få någon matlåda imorgon - helt utan min påverkan! Det tycker jag är snällt. 

Jag har skickat blommor idag till en person som behöver det. En person som jag tycker om väldigt mycket och som är en av de bästa i hela världen!

Nu ska jag pysa i säng. Imorgon blir det morgonprommis med Nina. Vi ska ses kvart över sju så jag borde sova nu om jag inte ska försova mig, så god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0