Effektivitet

Jag har varit sjukt effektiv idag, tycker jag. Det ska jag fira med att gå och träna. Step styrka står på schemat. Carro hänger med så jag har en träningskompis. När jag kommer hem blir det matlagning och lite plugg. Ungefär som vanligt då. Jag och Manne hade tänkt gå och se Paranormal Activity, men den har tydligen slutat gå på bio så vi får vänta tills den kommer på dvd..

Hade första straffrättsseminariet idag (no comments, egentligen) och jag hade äran att hamna i den basgrupp som har PM-inlämning den 8/2. Crap. Det innebär att jag måste börja skriva PM snart för tiden går ju så himla fort. Det känns inte vidare inspirerande faktiskt, speciellt eftersom jag har tänkt vara hos mamma som fyller år den helgen. Hm.. Men jag kan ju gotta mig i att efter den 3/3 är jag färdig med den här terminens PM.

Nä, nu ska jag svira om och börja bege mig till VK. Funderar på att införskaffa mig dubbdäck till cykeln faktiskt. Man kan tydligen bromsa då...

Kommentarer
Postat av: Johanna

paranormal activity är typ den sämsta filmen som någonsin gjorts så va inte alltför ivrig i din väntan :P

2010-01-13 @ 19:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0