Dagens planer

Upp och hoppa!

Nu ska jag fika lite och sedan börja plugga. Strax innan 10 ska jag åka iväg och köpa några böcker som jag bara måste ha idag, eller i varje fall en bok, och sedan ska jag dumpa en bok på bokbytardagen så jag förhoppningsvis kan inkassera lite pengar. Har fått sålt nästan all T2-litteratur och det känns skönt!

Efter det ska jag ta mig en cykeltur till BMC och plugga hela dagen. Jag gruvar mig för att cykla i kylan.. Brr.. Vi har föreläsning fram till 16 i varje fall.

Ikväll ska jag titta på lägenheter med Aino och sedan ska vi på MK-möte.

Dags att sätta lite fart..


Kommentarer
Postat av: Nina

Det där måste vara det som skiljer mitt liv i grekland mest från det i uppsala - där är det ju förfan varenda dag åtminstone 5 grejer som man ska åka runt på och fixa! Möten och skola, träning och annat möte, grej man måste fixa på nationen och extremt viktig fest man måste gå på. Fan vad jag saknar det :D

2010-01-11 @ 10:04:54
URL: http://ninagoestogreece.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0