Crazy

Yes, jag tog mig upp i någorlunda tid! Tänk om jag kunde ta mig upp halv 8 varje dag men det är för mig en pärs. Men jag borde göra ett tappert försök.

Nu ska jag göra mig i ordning och sedan pallra mig till JB så jag hänger på låset kl 9. Jag måste ha lite böcker till min PM och ska jag se skymten av dem överhuvudtaget är det bäst att jag är där i tid, men det är inget som garanteras för det.

Idag blir det lunch med Claris på Norrlands och sedan ska jag, Maria och Linn handla inför Renneth. Kommer bli galet! Sedan ska jag gå in i PM-dimman igen..

Ikväll ska teamet mötas upp hemma hos mig för vindrickande och rams-skrivande. Även det kommer bli galet, vilket innebär att hela dagen kommer vara helt crazy. But I like!

Eftersom jag är så snäll bjuder jag på riktig hit idag. Den gillar jag också.



Och när jag liks håller på med allt jag tycker om så säger jag bara en sak: Den godaste osten i hela världen är Boxholms Gräddost! Jag lovar, ni blir inte besvikna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0