OS-guld

Helt sjukt egentligen och toknervöst hemma på Börjegatan! Jag hade sms-kontakt med dorro-tjejerna och vi var alla lika övertygade om ett guld. Gött!

Redovisningen gick bra och nu har jag bara en komplettering framför mig. Lite onödigt kanske, men jag visste ju att det skulle hända. Men jag skjuter det lite framför mig..

Annars laddar jag inför nästa stora grej på schemat. Dugga på fredag och jag vägrar faila. Det är tydligen många som har gjort det, men jag tänker inte göra det. Har inte tid med sådant så det är bäst att jag prioriterar nu.

Kvällen har bestått i dugga-plugg med Claris på Eko och sedan OS-tittande såklart. Mycket trevligt och enkelt. Nu väntar sängen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0