Not funny

Jag vill ha måndag kl 13. Då är min PM (förhoppningsvis) färdig.

Jag sitter på nationen och knåpar. Kl 17 ska jag träna och sedan blir det middag för Mannes syster fyller år. Beroende på vad klockan är när vi kommer hem kanske jag tar en sväng förbi Stocken. Aino och Elin har ju fyllt 25 år så de har fest ikväll. Lite tråkigt att missa delar av den, men så går det när man inte kan klona sig.

En timme till och sedan får hjärnan vila tills imorgon kl 9 då jag kör igång igen. Jag hoppas jag kan sova på saken och lära mig allt om människohandel och sexuellt tvång, eller egentligen sexuellt utnyttjande av person i beroendeställning. Och sedan skulle jag vilja lära mig uppsåt på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0