Den stora frågan än när?

När ska jag sluta ha så höga krav på mig själv? Jag lyckas ju ändå, fastän det innan känns som en enda stor bedrövelse. Jag kastas alltid mellan vild förtvivlan och hopplöshet när jag ska prestera, men i slutändan blir det ju bra. Jag lyckas ju och är på god väg att nå mina drömmars mål.

När jag djävulen flytta från min högra sida? Lite prestationsångest är alltid bra, men det måste råda en balans och den balansen har inte jag.. Ängel, välkommen att flytta in hos mig och skapa lite balans!

En sak är säker: Livet är inte på topp bara för att man är ambitiös!

Och den största frågan är: När kommer det stora bakslaget?
Aldrig, vill jag hoppas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0