Pussel

Jag ska aldrig någonsin gnälla på en bordsplacering. Aldrig någonsin. Jag har gjort min sista på nationen och det känns skönt. Jag skojar inte när jag säger att det är ett av världens svåraste pussel. Ex. nr 247 vill sitta ihop med 248 och nära 17, 23, 65, 110, 128, 174 etc. Det är ett pussel utan dess like. I 7 timmar försökte jag lägga det och jag vet egentligen inte om vi är färdiga men vi gav upp när klockan närmade sig midnatt.

Den enda bordsplaceringen som jag vet att jag ska behöva fixa är den för mitt eget bröllop. Det är ju som ni förstår ett bra tag kvar, men jag tackar Norrlands och mina tidigare marskalksvänner för att jag har grunden i pusselläggandet! Det kommer jag ha stor nytta av när jag väl ska göra bordsplaceringen till, ja.. mitt bröllop.

Kommentarer
Postat av: Fanny

mitt också! :)

2010-12-10 @ 11:51:41
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Elin

Vilken erfarenhet det är att veta hur jävligt det är att bordsplacera, jag säger detsamma. Jag ska aldrig klaga!!

2010-12-10 @ 19:36:49
URL: http://motnyaaventyr-elin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0