Hemma

Det här möttes jag av när jag öppnade dörren. Tack och lov för post för då vet jag att jag varit saknad! Jag svär att från och med nu ska jag alltid åka taxi till och från stationen när jag har mycket packning. Det är värt varenda krona. Jag har fått slita för kung och fosterland från Arlanda och hem till dörren. För mycket packning, jag vet. Bara lagboken väger 2,7 kg. Det vet jag för jag vägde den i morse.



Nu ska jag göra ett besök hos Malin för att hälsa på hennes blommor och sedan ska jag gå på stan och se om jag hittar något fint tills imorgon. Det är ju trots allt nyårsafton. Den mest oplanerade någonsin för min del, men det blir nog bra i slutändan. Det är inte lätt att vara ett kontrollfreak alla gånger, säger jag och har precis fyllt upp januaris alla helger i min nya fina kalender som låg på min dörrmatta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0