Då var det över

Julen är över och jag är tillbaka i det gamla vanliga. Julafton var supermysig, juldagen likaså och annandagen på hotellet var bra, men det slår dock ingen utgång i Uppsala. Ribban ligger rätt högt. Jag förstår bara inte varför dom ska envisas med att ha ett sjukt dåligt coverband på scen jämt, varje eviga år. Jag går alltid därifrån, men här dansar folk tydligen till allt. Jag tycker hellre de kan ha en dj som spelar hela kvällen istället. 

Några dagar kvar på året innan det är nyårsafton och jag har några få dagar kvar häruppe innan jag åker hem till Uppsala igen. På torsdagmorgon tar jag mitt pick och pack och åker till Umeå för en liten flygtur neröver. Jag längtar lite.

Fanny åkte precis hemifrån tillsammans med Elin och Linda. Jag ska viga dagen åt ordentligt plugg. Jag har inte lyckats en dag hittills och det är en vecka kvar till tentan. Bra beslut Lina, hur tänkte du egentligen? Inte alls. Nu har jag både provat att skriva en dålig tentan och att blanka en tenta och båda gångerna har jag känt att jag fattat fel beslut. Jag blir helt enkelt aldrig nöjd. Surt, sa räven. Det går inte riktigt göra något åt det nu såhär i efterhand tyvärr, utan det är bara att bita ihop.

Dags för plugg i 12 underbara timmar då.

Kommentarer
Postat av: anna

Lyssna på mig i fortsättningen så går nog allt toppen.

Vem sa att du skulle gå fram till Julle?

Vem sa att du skulle skriva tentan?

Vem sa att du skulle köpa den där blå klänningen? Jag har ALLTID rätt...mohahahahahaha!!!



..=)



Vecka 51 hade jag 5 rätt på DN nutidstest!

2010-12-28 @ 11:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0