På annans bekostnad

Jag och Linn har gjort Boländerna idag, men först tog vi oss en runda på nationen. Det har blivit så fint där under sommaren med lite renovering! Ett lite hemligt besök, IKEA och Coop stod på schemat. Nu är all rekvisita till kräftskivan på tisdag inhandlat. Det bådar gott! Det bästa med dagen är att jag har fått göra av med mitt shoppingbegär och slösat pengar, dock inte på min egen bekostnad. Det stillar abstinensen, jag lovar!

En promenad med Ida fick avsluta eftermiddagen och sedan slöade jag på soffan tills det var dags att åka ut till Arlanda en sväng. Lite kvällshandling på Coop och sedan har jag och pappa sett Wallander - Vittnet. Bra film, i sann Wallander-anda.

Nu är det dags för sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0