Ordning och reda

... löning på fredag. Förra ägaren till lägenheten var en manisk cd-skivssamlare. Jag hade ingen användning av dessa hyllor, tills nu. Vissa av mina skor får stå där tills jag har tid (och kunskap) att ta tag i mitt projekt som jag kom på idag. Jag vill riva alla hyllor och sätta dit riktiga skohyllor + något annat alternativ, exempelvis krokar för alla väskor jag har. Nästa sommar kanske? Jag tror det kan bli väldigt bra!

Äntligen är det överblickbart! Jag måste bara på IKEA en sväng och handla fler plastlådor...

Kommentarer
Postat av: pappsen

Vilken skillnad WOW, vad fantastiskt fint det blev i din lilla klädkammare. Var hittade du den ådran!!! var den i klädkammaren????.

Du har verkligen varit kreativ och jätteduktig, så härligt.

Jag bjuder på plastlådorna från IKEA.

Pappsenkramisar

2010-08-28 @ 17:43:19
Postat av: pappsen

Ett tips; sätt krokar på trähyllorna tills vidare, då får du plats med mera.

Pappsenkramar

2010-08-28 @ 21:44:54
Postat av: ÅM

Oj vad fint du har i din garderob =)) Visst känns det härligt tillfredställande att ha fixat så det blir sådär bra som man tänkt sig! Skulle behöva ge mig på min egen garderob snart..

2010-08-30 @ 07:33:29
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0