Mysdag

Mamma kom hit i förmiddags så vi har myst på stan hela dagen. En fika, lite shopping, häng nere vid ån, lite mer shopping och sedan lunch nere vid ån. Väldigt mysigt! Jag fick med mig 3 kassar hem innehållande en väska (som jag blev totalt kär i!), en kjol, gardiner och en duk. En väldigt bra dag!

Efter det åkte jag ut till landet och gjort ett litet jobb. Great med lite extra cash i börsen.

Ikväll åkte jag, Elin och pappa ut till IKEA för att shoppa lite. Vi tänkte komma hem med en soffa till Ypsilon, men fegade väl ur i sista stund. En ny soffa är ett av mina "uppdrag" som ÖverYpsa för det lovade jag när jag pratade om vad jag ville göra för Ypsilon, så det är väl bäst att ta tag i det där innan jag avgår, men det är ju lääääänge kvar.. hmm... joo. Jag kom hem med matlådor, korvskruv, smörknivar, spotlights och gardiner. (Ja, nu är det slut med gardinköp! De ska ju upp på stängerna också..)

Resten av kvällen har jag och pappa hängt i soffan och sett friidrott. Nu är jag trött och tänker därför krypa i säng. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mor

Från hjärtat Tack för en underbar dag. Älskar dig!!

Vi gör om det snart!

Pussokram

2010-08-19 @ 22:46:55
Postat av: Elin

Vad är en korvskruv? :P

2010-08-20 @ 12:15:43
Postat av: anna

ja jag undrar detsamma, vad är en korvskruv?

2010-08-20 @ 14:54:38
URL: http://blogg.mama.nu/annaochlova
Postat av: Lina

Haha, korkskruv så klart!

2010-08-20 @ 15:49:28
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0