Middagsbjudning

Jag bjöd hem Nina, Nina och Elin på middag ikväll. Fördrink, mat och vin stod på schemat. Det var rätt gott om jag får säga det själv. Vi hade alla världens samtal och till slut tog vi oss på Bryggan en sväng. Inte världens drag så kvällen slutade tidigt. Tack gode Gud för KK, jag hade aldrig betalat för den där.

Nu hoppar jag i säng efter en fantastisk kväll! Det enda jag kan säga är att Uppsala är bäst! Jag har bara ett enda problem och det är att jag måste hitta en kavaljer till Älggasquen. Jag insåg det, så där sporadiskt ikväll. Hmm.. ÖverYpsan kan inte representera själv... Stå där och ta emot alla gäster.. Nej... Jaja, det är drygt 2,5 månader bort.... Det gäller att vara ute i god tid!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0