Kräftskiva

Bullen kom hit strax efter sju  och lämnade sallad inför kvällen. Tanken var att jag skulle kliva upp efter det, men jag somnade i sängen med min fina. Därför har jag inte alls hunnit det jag hade tänkt hinna idag, men va fan. Det finns en morgondag. Jag har varit en sväng på stan och handlat inför kvällens kräftskiva, en sväng på nationen för att hämta snaps och nu är jag hemma för att byta om. Snart beger jag mig till Linn och Maria där kräftskivan ska vara. Det kommer bli väldigt kul! En flaska rosé står på kylning och kvällens projekt blir att inte dricka någon snaps och inte dricka upp hela vinflaskan. Wish me luck, det är redan dömt att misslyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0