Nice nails

Igårkväll tog jag mig bort till ishallen och mötte upp Idas kompis som sedan fixade snygga naglar på mig. Jag är supernöjd! Och känner mig lite mer glamourös... :-) Nu vill jag aldrig mer ha korta naglar!

Jag lyckades släpa mig upp till basgruppsmötet och sedan det 3 timmar långa seminariet. Överlevde med nöd och näppe och jag är allt annat än pigg. Jag har laddat för en heldag här på nationen så jag hade med mig mat för både lunch och middag, men nu är det ändrade planer. Kl 20 ska jag, Emelie och Maria käka på Orvars. Smarrigt värre! Och mycket trevligare än matlåda.

Nu ska jag återgå till bunkern och invänta ölen som serveras om 3 timmar. Gött! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0