Laddad

Denna dag har gått alldeles för fort. Basgruppmöte, seminarium, majmiddagsfix, fotbollsmatch (och nej, jag spelade inte. Tillhörde bara en ytterst duktig hejarklack), mer majmiddagsfix och nu är jag hos Linn och Maria. Har bakat sockerkaka inför tårtan på fredagmorgon och fixat fredagens lunch så nu är valborg snart räddad.

Imorgon är det kvalborg, dagen innan valborg, och jag ska hänga på nationen hela dagen! Kl 9 ska vi samlas för att duka inför dammiddagen och resten av dagen ska jag gå på jakt efter det sista på min outfit och sedan ska jag öva inför mitt och de övriga damföreningsordförandenas uppträdande. Spännande värre.

Eftersom Valborg är Uppsalas största happening kommer jag inte vara särskilt aktiv framöver. Imorgon är det Kvalborg, sedan Valborg och därefter Majmiddag. Looking good!

Så ha en fortsatt bra vecka! Det kommer jag ha. Nu ska jag fortsätta fira mitt, Linn och Marias 1-års jubileum. Det är faktiskt ett år sedan som vi träffades för första gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0