What?

Någonting har hänt med min blogg. Den ser inte alls ut som den ska och helt plötsligt är min header borta. Jag har ingen aning om vad som har hänt, men tills vidare får det helt enkelt se ut så här tills jag hittar någon som kan det här med koder etc. Jag kan lite, men bevisligen förstör det mer än vad det förbättrar. Det roliga är att jag inte har ändrat något alls utan just nu så ser det ut som det var från första början, men tydligen vill det inte fungera ändå.

Sedan har jag ju ett helt nytt typsnitt i menyraden. Äsch, jag ska väl inte påpeka alla fel som finns :-)

Jaja, ni kan ju fortfarande läsa vad jag har för mig iaf. Huvudsaken det!

Den vänliga själ som vill fixa en ny header till mig och ordna upp min blogg kan ju höra av sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0