Myskväll

Ida kom och vi surrade och myste ihop. Trevligt med lite uppdatering! :-) Det måste vi göra om, snarast! Tacokväll inom snart framtid?

Jag är färdig med seminariet nu och ska krypa i säng. Skönt! Tidig morgon imorgon med för jag har basgruppsmöte kl 8 på Eko. Skönt att jag bor så nära!

Förresten fick jag sålt några böcker från T1 idag. Klirr i kassan! Mycket nice :-) Synd bara att de hade ändrat kurslitteraturlistan och jag var tvungen att behålla Grundlagarna som ungefär är lika tjock och dyr som lagboken.

Och min telefon sjunger verkligen på sista versen nu. Mycket, mycket illa! Nu är det så ohållbart att jag snart börjar ringa nummer som jag egentligen inte har någon aning om att jag tänker ringa. Nej, displayen har helt enkelt gett upp totalt och det mesta är numer bara svart. Så det är ingen idé att ni smsar. Ring istället om ni vill något! Jag ber bara telefonen hålla ut till helgen så jag åtminstone är någorlunda kontaktbar!

Nä, god natt nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0