TV

Nu har jag nyss kommit hem, ätit en banan och ska plugga lite innan det är dags för träning kl 18.30. Det blir skivstång ikväll.

Sokrat på morgonen och sedan har jag förberedd morgondagens sokrat och seminarium, men jag är inte riktigt färdig med det så jag får göra det ikväll efter träningen. Sedan har jag ju agerat student (det är jag väl alla dagar, men tyckande student). Men det är ju klart att så här i efterhand inser jag ju att jag skulle sagt lite andra saker, men det blev som det blev. Det ska sändas ikväll kl 18.30 och 22.15 och för er norrlänningar (och alla andra icke Uppsalabor) länkar jag vidare senare. Och att jag blir TV-kändis snart är ju tack vare Ida som ringer mig så fort hon vill prata med studenter ;-)

Sedan föreläsning på BMC så nu kan jag allt om utmätning och konkurs (ja nästan iaf).

Nu ska jag svira om, ge katterna mat och plugga, plugga, plugga tills det är dags att cykla iväg till Ekeby strax efter sex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0