Träna

Fruktansvärt seg dag idag och inte ens en bråkdel av vad jag läst har gått in i huvudet. Kanske beror det på att Lagen om redovisningsmedel inte är ett dugg intressant. Men allt är inte roligt här i livet och det borde jag väl ha lärt mig för länge sedan?

Nu har jag svirat om till träningskläder och ska snart cykla till Ekeby. På tal om cykel så måste jag hitta mitt cykellyse! Det var ju ett tag sedan jag använde det (ungefär mars?!) och jag verkar ha städat undan det och lagt det på ett bra ställe. Ni vet ett sånt där ställe "där man kommer ihåg att man lagt det". Jojo, visst. Min hjärna har annat för sig än att komma ihåg sånt. Bäst att leta fram den snart om inte jag vill få en liten (?) bot av farbror Blå.
Nej, här kan jag inte sitta hela dagen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0