Tisdagar är värst

Tisdagar är värsta dagarna på veckan. Det är i början av veckan och alltid tokmycket att göra och alldeles för långt till helgen. Men snart är denna tisdag slut!

I varje fall har jag för en gångs skull lyckats hinna med att göra ett sakrättsseminarium så att det känns som att jag fått med allt. Sedan om allt är som det ska vara är ju en annan femma.

Är supertrött idag, men ska ta och renskriva lite seminarier eftersom jag ligger lite efter i den planeringen och sedan ska jag laga mat. Panerad rödspätta och potatismos och Jennies goda sås till. Hon bjöd på det i somras och det är verkligen supergott!!! Smaskens! Och enkelt. Och här äts inget pulvermos ska ni veta. Usch, fy och blä.

Kl 19 ska jag och Ida ta en pw och efter det blir det Idol coh mys i soffan (och kanske lite plugg) och sedan väntar den efterlängtade sängen. Härligt!

Det är 13 veckor sedan jag och Malin var på Cypern och prick på dagen lika många veckor kvar tills jag har jullov!

Kommentarer
Postat av: pappsen

2009-09-15 @ 17:19:05
Postat av: pappsen

Stora varma kramisar på tisdagen.

pappsen

2009-09-15 @ 17:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0