Styrelsemiddag

Ha, jag har pluggat på tok för lite idag. Skrämmande lite, men jag har gjort en massa annat kul idag! En sväng på stan med Malin och handlat lite. Var på jakt efter en klänning till ikväll men jag hittade ingenting. Så det får bli något som hänger i garderoben.

Om en timma ska jag vara på fördrink hos Nina så det är dags att lägga på en rem med andra ord. Vi ska på styrelsemiddag på Norrlands med Ypsilon. KUL! Jag mobilbloggar senare, jag lovar. Då får ni se hur bra kort min nya telefon tar!!!

Förra styrelsemiddagen var riktigt, riktigt rolig så jag har höga förväntningar på denna. Kommer bli galet!!!

Ha en kanon fredagkväll för det ska jag ha!
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0