Städdag

Sorry för den dåliga uppdateringen idag, men vi har haft fullt upp hela dagen! Vi vaknade och rog raskt tag i städningen. Mellan 11 och 12.30 var jag på basgruppsmöte och sedan åkte jag hem för att äta lite och fixa lite eftersom soffan skulle komma efter 13. Jag fixade bärhjälp till mamma och sedan lämnade jag dem på gården och cyklade iväg till seminariet.

Efter seminariet så åkte jag hem och då var det dags för montering av soffan. Det gick bra och nu står den på plats! Superbra! Allt är inte riktigt i sin ordning ännu, men det ska det bli imorgon för då avslutar vi storstädningen och ska bära undan andra soffan som just nu också står och trängs här inne.

Har ätit supergod mat idag, så klart när det är mammas mat, och blåbärspaj. Har hunnit med att träna också, hur jag nu egentligen hann med det.

Nu ska vi pysa i säng och ladda inför imorgon för även det kommer bli en fullspäckad dag! Men sedan kommer jag ha en strålande fin lägenhet med en ny soffa. Alldeles underbart är det.

Och det är förstås supermysigt att ha mamma på besök!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0