Servering

Det var riktigt trevligt att servera igår, fastän jag inte var så pepp från början men det gav sig med tiden. Till slut var klockan 22.15 och sittningen bröts så då var det bara att duka undan och sedan gå på vår sexa. Trevligt, trevligt. Ni ser ju själv nedan hur trevligt vi hade det!

Eftersom jag tänkte vara "smart" så åkte jag till Norrlands iklädd i inte så vackra kläder, så när vi bröt sexan kring 2 och några tänkte dansa vidare kunde jag med gott samvete gå hem för jag tänkte inte visa mig för allmänheten sådär. Skönt och bra.

Nu har jag pluggat lite på morgonen och snart ska jag till Norrlands för det är städdag idag. Jag ber till gudarna att vi får ett lätt städområde! Sedan ska jag hem och plugga lite till och ikväll blir det träning i någon form. Oklart när, var, hur men det ordnar sig med tiden.

Lite frukost på det här skulle sitta fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0