Mys

Så himla bra vi har haft det mamma och jag. Nu är lägenheten nästintill skinande ren och jag stormtrivs! Det enda som stör mig är min gamla soffa och fåtöljen som också står och trängs här i tv-rummet för att de inte ryms i vindsförrådet som vi hade trott! Jaja, en tillfällig lösning än så länge tills jag kommer få en tillfällig lösning igen. Bilder kommer senare när allt är toppfint, jag lovar!

Lite trist blev det när mamma åkte, men jag åker dit nästa helg så då ses vi ju då.
Tack mamma för all hjälp. Det var guld värt! ♥

Nu har jag och M lagat lasagne som står i ugnen just nu så snart blir det mys framför Idol. Måste hinna förbi en sväng på Ica senare också och köpa lite candy och sedan är kvällen fulländad!

Kommentarer
Postat av: Mor

Tack "lilla gumman" för mysiga dagar tillsammmans. Ja visst var vi duktiga!!! Synd bara att förrådet inte räckte till!!

Ser fram mot nästa helg!!

Hälsa M så mycket från oss!

Pussokram!!

2009-09-25 @ 20:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0