Min måndag

Efter en föreläsning om den nya kommissionslagen av självaste Håstad (där han förövrigt sjönk i mina ögon efter att ha ändrat sig ungefär 8 gånger om ett exempel han skulle visa och tillslut förstod ingen vad han menade, för det gjorde han inte ens själv) så cyklade jag hem och bytte om och åkte ut till Ekeby. Skivstång stod på schemat. Skönt att bli lite skakis i benen!

Efter träningen stod jag kvar och pratade en massa för det kunde jag ju med gott samvete göra eftersom det inte var Idol ikväll, men när jag kom hem och hade duschat så ser jag på fb att det visst var ikväll. Tabbe av mig! Nu har jag i alla fall ätit mat och sett Idol. Sedan blir det häng i soffan resten av veckan!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0