Lillis

Onsdag, lill-lördag, ja ni vet. Härligt att det går mot helg! Imorgon kväll tuffar jag hemöver, inte för en rolig sak men för ett måste.

Om en halvtimme ska jag ha basgruppsmöte med nya basgruppen. Sedan seminarium och därefter blir det lunch och plugg till Eko framemot kvällen. Idag ska immaterialrätten plöjas och det verkar ju rätt så intressant (jaja, jag får väl bita mig i tungan ikväll när/om jag inser motsatsen).

Ikväll har jag lovat mig själv att träna, så det ska bli av. Annars måste jag försöka städa bort kaoset för jag får ju kattbesök till helgen och i en hel vecka framöver. Mysigt! Och de tycker säkert att det är mysigt med kläder överallt, men så kul blir de nog inte när de åkt och det är katthår - ja överallt!

Regn idag, tur det är nära till Eko och att jag har paraply.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0