Home

Strax efter 3 rullade vi in i Stensele efter en mycket trevlig resa! Vi stöp i säng och är nu pigg och utvilad.

Joels skärm sjunger på sista versen så jag vet inte om jag kan lova er alltför stora uppdateringar. Men snart, snart, snart (imorgon) kan jag mobilblogga igen! Mycket nice.. Fråga är bara vilken telefon jag ska välja?!

Begravningen för världens finaste farmor är kl 14 idag och innan dess har jag tänkt plugga lite. Jojo, ni hörde rätt! Jag har inget val faktiskt..

Nä, nu gav skärmen upp och jag hoppas att jag skriver rätt. Den här och min mobil har samma problem - jag vet aldrig vad jag skriver.. Stackare som måste utsättas för mina grova stavfel!

Hej då raringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0