Hemma

Nu börjar jag bli lite less på Eko så efter seminariet traskade jag hem. Har ätit lunch och ska nu sätta mig och renskriva mitt berg till anteckningar och försöka hinna med så mycket som möjligt. Väldigt lättsamt, men sjukt tidskrävande!
Så nu ska jag sätta igång och tampas lite med alla anteckningar som är utspridda i hela lägenheten och sedan ska jag iväg till Norrlands kl 16.30.

Ikväll är jag bjuden på vinlotteri kl 18.30. Dessvärre hålls det i ett hus över 70 mil härifrån annars hade jag stått med vinflaskan i högsta hugg och bankat på dörren innan halv. Nej, istället för att vinna en massa alkohol så ska jag gå och träna! Sunt, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Maria

Mycket sunt, men ack så trist ;) Saknar dig!

Kram <3

2009-09-16 @ 17:29:33
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0