Ge mig en hyresrätt

Tacka vet jag bostadsrätter. Jag trivs och jag får göra ungefär vad jag vill här. Men idag skulle jag vilja bo i en hyresrätt, ringa till min hyresvärd och säga att min frys är trasig och be om en ny.

Nu får jag ta saken i egna händer. Nu ska jag slussa all min upptinade mat till andra sidan stan med en bil jag lyckats låna och till en frys som jag hoppas att min mat ryms i. Annars går jag till plan B - för där finns en stor frys har jag hört!

Men det är liksom inte kul när jag har en full frys och när jag inte riktigt vet hur jag gör sånt här... Men jag kan ju i alla fall ta tillfället i akt och lära mig! (Nu ska vi vara positiva!) Och jag är glad att jag har alla människor som är delaktiga i mina vardagsbekymmer för utan dem skulle jag ju aldrig kunna lösa alla dessa problem som alltid ser ut att drabba mig och min förbaskade lägenhet. Kyl- och frysanordningar är ju tydligen inget som är så populärt och det verkar stötas ut likt organ som kroppen inte vill ha efter donation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0