Försenad

Jag lyckades försova mig i morse och vaknade upp halv åtta. Bra uppstart på en ny vecka, jojo visst. Stressigt som bara den för att hinna till sokraten och jag hann inte koka ris så därför är jag hemma nu och fixar lite lunch innan jag ska tillbaka till Eko och luncha med Carro.

Det blir med andra ord Eko-häng hela dagen fram till halv sex då jag ska hem och svira om inför skivstång som är kl 18.30 på Ekeby. Sedan ska jag laga mat, men jag har ingen aning om vad.. Så tips mottages gärna! Jag tar fram lite lax och sedan kan ni komma på vad och hur jag ska göra den. Vi säger så va? Okej, deal!

Ungefär så ser min dag ut och jag ska som vanligt försöka hinna med så mycket som möjligt. Morgondagens sokrat, onsdagens sakrättsseminarium och lite renskrivning är mitt mål i varje fall, men ni som känner mig vet ju att jag inte riktigt alltid lyckas uppfylla alla mina mål här i livet.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0