Eko-dag

Nu är jag hemkommen och har nyss ätit. Sitter och väntar på att Ida ska dyka upp för vi ska ju umgås ikväll! Mysigt!

Det gick bra på första sokraten idag. Jag klarade mig utan fråga och det kanske är därför det gick så bra. Lite lättad är jag nog allt, men aldrig att jag går dit om jag är oförberedd. Inte en chans! Nä, han har pondus Torbjörn. Oj, oj, oj, vilken man! Annars har jag plöjt sakrätt idag och insett att det är rätt svårt faktiskt. Men bäst att hålla humöret uppe.

Immaterialrätten verkar ju desto roligare och för en gång skulle verkar jag ha fått de bästa lärarna på hela kursen. Great! (eller så är alla bra denna termin, vad vet jag)

Nej, lägenheten ser ut som crap och jag måste plugga lite till eftersom jag inte hann med att göra färdigt hela morgondagens seminarium idag så innan Ida kommer hit hinner jag nog fixa lite. Plugga, städa, plugga, städa, plugga.. Hm...


Kommentarer
Postat av: anna

du är duktig du! hör av dig när du är i sthlm nästa gång så får vi ses! kram

2009-09-01 @ 19:38:40
URL: http://norrlandsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0