All day long

Det blev plugg på Eko, lunch hemma med Johanna och sedan fortsatt plugg fram till 17.30. Efter det har jag tränat ute på Ekeby. Första gången på evigheter, andra gången på det här året. Jag har ju slutat träna där eftersom det är "långt" dit, men nu tog jag mig i kragen och cyklade dit. Skivstång stod på schemat och det är ju så jätteskönt när man fortfarande har träningsvärk sedan gymmandet i lördags. Jojo.. Skönt i varje fall att få ett avbrott i pluggandet!

Nu har jag lagat lite mat, ätit och ska plugga lite inför morgondagen. Jag fick ungefär världens lättaste fråga idag på sokraten (en ledande fråga) så fortsätter det i samma stil så kommer det här gå galant! Men här tas inget för givet!

Så, in i juridikens värld alltså....

Kommentarer
Postat av: Nina

vad du är duktig stumpan! Sokraterna är lugna tyckte jag, lätta frågor eftersom att man i regel hittar alla svaren i rättsfallen eller direkt uttryckt i kurslitteraturen (och då är det ju bara att söka på rättsfallsnamnet), och man förstår snabbt att alla är lika förvirrade :)

2009-09-07 @ 21:18:01
URL: http://ninagoestogreece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0