Acceptabelt

Det är acceptabelt här, men långt ifrån städat. Men det funkar. Kläderna är i klädkammaren i varje fall (förutom det som måste strykas) och det var i varje fall det jag ville uppnå med städningen. Någon dammsugning har inte blivit av ännu, men det kanske kommer. Annars tar jag det på söndag eftermiddag när jag kommit hem igen för det här är ohållbart!

Nu ska jag fundera och fundera vad jag ska ha på mig på begravningen på fredag. Jag tycker jag har varit del på sistone, men ändå är det lika svårt varje gång. Jaja, klädlös är jag ju inte - det har jag insett ikväll!

Lite städning till och sedan ska jag slappa hade jag tänkt. Gött!

Kommentarer
Postat av: Mor

Ja det är bäst att du plockar undan allt som du inte vill att Zindy ska lämna sitt visitkort på....;)

Pussokram!!

2009-09-02 @ 20:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0