Underbara torsdagar

Dagen har gått svindlande fort, men mest för att jag gillar torsdagar.

Har haft basgruppsmöte, seminarium, tränat, ätit god mat som jag slapp laga (se vilken lyx jag har!) och pluggat på det. Mycket bra, mycket bra.

Imorgon tar jag och Manne tåget till Kallhäll för att tillbringa helgen hos mamma och Reidar. Desto värre följer ju allt plugg med och jag har sjukt höga mål för helgen men jag hoppas jag ska hinna med allt..

Nu ska jag krypa i säng och förbereda mig inför morgondagen då det blir PM för hela slanten och ämnet är "Rådighetsinskränkningar i 7:5 ÄktB och 23 § SamboL". Det står väldigt konkret vad det är jag ska göra så jag känner ingen oro för det, utan det är mestadels tiden som jag gruvar mig för, men det ska gå helt enkelt. Imorgon får jag ge järnet!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0