To do

Gah, jag får inget gjort, men så är det i dessa tider. Snart, snart, snart är personalen för ÄG klar men jag önskar att det bara kunde lösa sig nuuu.

Det finns i varje fall två anledningar till att mina benhinnor inte klarar av trycket. En vridning i foten och väldigt höga fotvalv så nu ska det gjutas inlägg och sedan ska det tydligen bli bra efter en månad. Härligt, men det svider i börsen, eller plånboken som man säger här nere.

Nu ska jag snart pallra mig mot Årsta där det vankas tacos, tårta och trevligt sällskap, men först måste jag göra klart morgondagens seminarium. Hela eftermiddagen, som jag egentligen skulle tillägna sakrätten, har jag spenderat i luren och pratat med så mycket folk att jag nu är oerhört trött på att höra min röst. Att ragga personal är inte något man gör på 5 minuter direkt..

Dags att prestera!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vet precis hur det är gumman, kämpa på så har ni snart alla!

2009-10-20 @ 20:16:51
URL: http://nordini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0