Sömn

Jag har sovit i 12 timmar i natt. Det är evigheter sedan det hände och det var så himla skönt! Jag slockade mellan vädret och Idol och vaknade först när Idol var slut. Tog mig till sängen, somnade på överkastet, vaknade och kröp under täcket och somnade med kläderna på! Ja, ni hör ju. Det var länge sedan jag var så trött och lättvaggad.

Nu är jag pigg, utvilad och har nyss ätit frukost. Har lite att renskriva för mitt mål är att allt sådant ska vara färdigt tills omgång två av denna termin börjar. Ska på Gränby en sväng också och leta efter ett par träningsbyxor. Sedan blir det skivstång kondition i eftermiddag, som vanligt på lördagar. Malin ska hänga på så det blir bara ännu roligare.

Dags att fånga dagen! Kika på det här så länge. Syskonkärlek ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0