Shoppingtur

Jag har ingen motivation alls till att plugga idag. Punkt.

Jag och Malin var på stan en sväng och jag shoppade lite. Eftersom jag stödjer allt som heter Rosa Bandet (lyckades till och med att övertala M till att köpa rosa disktrasor med rosa bandet på häromdagen) så blev så klart en sportbh och det Rosa Bandet. Att allt är rosa gör ju saken bara ännu bättre!
Sedan köpte jag ett par handskar och ett ljus som matchar superbra i tv-rummet. Ni ska få se bilder snart, jag lovar! Bara jag får bort den andra soffan som står här och trängs först.

Sedan kom ett paket med posten innehållande ett par vantar som mamma har stickat åt mig. De passar superbra till min vår/sommar-jacka men nu är det lite väl kallt för den, men vantarna funkar ju nu med! Tack, tack ♥

Med tanke på Rosa Bandet så glömmer ni väl inte bort detta? Det går sakta men säkert framåt. Kom igen nu då! Ge mig en bra anledning till varför ni inte ska skänka en slant och först då kommer jag att sluta tjata. Så det så..


Kommentarer
Postat av: Fanny

jag vill också få ett paket på posten... ;)

2009-10-06 @ 17:07:25
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0