Morning

Jag skulle kliva upp kl 6 hade jag tänkt, men 45 minuter senare lyckades jag ta mig ur sängen. Jag har så himla svårt att kliva upp när det är mörkt ute och det bådar inte gott för vintern.. Men jag är i varje fall uppe och det är ju huvudsaken..

Nu ska jag engagera mig till fullo i hemtentan och finslipa tills det är dags för inlämning kl 12. Efter det ska jag och Ida luncha på stan och shoppa lite och sedan har jag första föreläsningen i familjerätt mellan 15-17. Spännande!

Ikväll ska jag på klassfest, men jag är inte ett dugg pepp än. Stocken känns väldigt avlägsen, men det kommer väl. Är det lika lång kö som sist går jag hem direkt, utan tvekan. Det är inte värt att köa i 1½ timme på långa vägar!

Nej, 5 timmar kvar. Nu kör jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0