Klassfesten

Vad var det jag sa? Jag skulle vara i tid och om jag skulle vara sen och det var lång kö så skulle jag inte ställa mig i den. Vi var sena (det var en väldigt trevlig förfest), och det var sjukt lång kö. Flera meter längre (och värre) än förra gången. Men vad gör jag? Jo, ställer mig i kön och ler. Lättövertalad! Efter att ha stått i över en timme och haft väldigt trevligt (jag gillar verkligen min klass) så ger vi upp och går till MAX istället och käkar fyllekäk fastän vi hunnit bli nästan spiknyktra.
Väl på MAX lyckades vi nästan bli utslängda, för vi störde tydligen de andra gästerna. För mig är det fortfarande en gåta hur det kan ha gått till, men 4 tjejer som verkligen asgarvar - ja då kan man tydligen få varning. Det var nog dagens bästa!

Så trots att vi inte fick dansa så blev det bra ändå. Vi laddar om inför torsdagen om två veckor istället!

Idag hänger jag på JB och är pigg och fräsch. Underbart! Bakis, vad är det? Det blir i varje fall PM för hela slanten.. Och idag glömmer ni inte bort detta. Det är ju trots allt fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0