Illa

Vid lunchtid mådde jag så himla illa så jag var tvungen att gå hem från basgruppsmöte och vila en stund. Tryckte i mig lite vitpeppar och sedan slocknade jag på direkten. När jag vaknat åt jag lite mat och sedan kändes det bra igen så jag gick till seminariet ändå. När jag mådde så där illa så såg jag liksom framför mig hur hela veckan skulle rasa, med både PM-skrivande och ÄG. Men nu är jag åter i formen igen.

Jag tror som Clara sa, att det är kroppens sätt att säga ifrån att det är lite too much ibland.

Nu sitter jag på JB och ska skriva PM som aldrig förr. Eftersom jag ska hänga här till kl 20 när de stänger så hoppas jag att ÄktB:s och SamboL:s propositioner dyker upp någon gång under kvällen. Jag vet att de finns på nätet, men tycker det är enklare att kolla i böckerna. Känns lite mer strukturerat.

Efter kl 20 ska jag ta bilen ut till Manne och då serveras det våfflor. Smarrigt värre! Sedan ska jag renskriva dagens seminarium och se DH. Jag missade förra avsnittet så jag har ingen aning om vad hände då och jag har hört att det var sjukt spännande så jag ser framemot ikväll.

Det värsta är att vi tydligen är tre stycken som slåss om gästparkeringsplatsen till min brf. Nu innehar jag den, men jag är livrädd att jag ska mista den och vara tvungen att betala 10 kr/timmen. Så helt plötsligt så cyklar jag väl ut till Manne, haha.

Dags att komma igång nu!

Kommentarer
Postat av: Elin

Om du vet någon som har passerkort på eko (typ jag =) ) så får man stå på deras parkering ett dygn för 10 kr. Är ju inte jättelångt från dig ifall du nu skulle bli av med din gästparkering =)

2009-10-27 @ 16:00:52
URL: http://motnyaaventyr-elin.blogspot.com
Postat av: Elin

Om du vet någon som har passerkort på eko (typ jag =) ) så får man stå på deras parkering ett dygn för 10 kr. Är ju inte jättelångt från dig ifall du nu skulle bli av med din gästparkering =)

2009-10-27 @ 16:01:14
URL: http://motnyaaventyr-elin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0