Huvudstaden

Ledsen för dålig uppdatering igår, men det hanns aldrig med! Jag, Nina, Elin och Anna hade i varje fall sjukt roligt på The Studio! Jag kan tycka att de kunde ha lagt ner lite mer tid på oss bara, men men.. För att få en extra bild gratis så bjöd jag in några vänner till studion för att göra samma sak, så ringer de upp därifrån så vet ni varför :-)

Bilderna blev rätt okej så är ni snälla kan ni få se någon framöver.

Vi kom tillbaka till Uppis och då åkte jag och M till hans mamma och syster på middag. Trevligt, trevligt. Desto mindre trevligt är det idag för inte förrän kvart i ett låg jag i sängen. Sjukt tröttsamt idag med andra ord!

Om 8 minuter ska jag vara i Flogsta och prata immaterialrätt med Malin. Men jag hade lite blogg-abstinens så jag skjuter på det lite. Sedan kl 15 har vi repetitionsföreläsning i samma område för att sedan skriva hemtenta på onsdag. Hmm.

Dags att bege sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0