Goda vänner

De senaste veckorna har inte varit speciellt roliga och jag är så glad att jag har de som peppar mig och påminner mig att se framåt, bortanför 14 december. Jag hade fått ett sms av Betty när jag vaknade i morse:

"Tänk inte på tentan nu. Du anar inte men du kan en massa grejer. På T3 har man lärt sig allt på terminen. Kom ihåg att du gör ditt bästa utifrån de förutsättningar du har. Vi är inga supermänniskor! Vad gör en poäng? I slutändan än det bara skolan! Dumma krav och förväntningar som alla omkring en har! Se utanför T3-bubblan. Kom ihåg, du är jätte duktig!"

Och som Anna sa, efter regn kommer solsken!

Jag tycker det är rätt jobbigt att jag inte minns senast jag var helt ledig ifrån pluggandet. Det har inte hänt på evigheter och de få dagarna det har skett denna termin kan jag nog räkna på en hand ungefär.

Det är bara 6,5 veckor kvar som jag ska trampa vatten. 6,5 veckor. Jag kommer få starka ben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0