Ge mig toppkänsla

Att det ska vara så förbaskat svårt att knåpa ihop det allra sista. Jag får det inte att gå ihop helt enkelt. Men det är väl så med sakrätten; inget hänger ihop egentligen.

Snart packar jag ihop och ger upp för idag och kör järnet på träningen istället. Då kanske all min frustation försvinner. Sedan ska jag sova gott och imorgon göra det allra sista inför peer-reviewn på onsdag - och vara på topp! Det är det viktigaste. Är jag på topp går ju allt kanonbra.

Usch, vad jag hatar när jag känner mig otillräcklig. Men man blir väl vuxen av det med. I vart fall kan snart (förhoppningsvis) titulera mig som expert vad gäller godtrosförvärv av panträtt i fast egendom.

30 minuter kvar nu. Nedräkning.. Tick, tock...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0