Vardagen

Jag är åter i Uppsala. Grått, trist och ja.. inte så kul alls faktiskt. Jag vill bara komma bort härifrån, eller framför allt göra något roligt här och inte förknippa allt med plugg. 

Jag har det jag gör idag. Jag ska lära in manuset till min föredragning, göra veckans seminarier, gå på föreläsning och försöka hinna läsa allt jag ska läsa och borde ha läst för länge sedan.

Idag har vi i varje fall terminens sista föreläsning och sedan är det bara en och en halv vecka kvar innan tentaplugget. Alldeles, alldeles underbart!

Egentligen skulle jag ha tränat idag också, för det har inte skett på evigheter, men det ligger på prio minus ungefär. Vi får se hur dagen urartar sig helt enkelt.

Dags att komma igång här.. Jag har ju som sagt det jag gör.


Kommentarer
Postat av: pappsen

Ha en härlig dag idag.

Du är så jätteduktig.

kramisar

2009-11-16 @ 09:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0