Utan frys

Det var ett helt projekt att flytta frysen! Eftersom mikron, ugnen och frysen står på varandra (låter väldigt konstigt, men det ser inte alls konstigt ut) och själva kabeln till frysen gick ända upp till taket ungefär så fick vi fixa och trixa och greja innan skåpet var ute och på plats i det hyrda släpet som bara kostade 40 kr. Billigt och bra tycker jag!
Vi hann precis lämna frysboxen innan återvinningsstationen stängde.

Jag har faktiskt tagit mig tid och städat ikväll. Väldigt välbehövligt och det är bra att inbjuda till förfest för då måste det ju städas. Imorgonkväll ska jag, Clara och Agneta på Norrlands och dansa loss :-)

Nu ska jag krypa i säng och läsa igenom mitt PM och försöka banta 120 tecken. Det är oerhört svårt de sista kilona!!

Imorgon kommer min nya frys och på söndag ska jag och Nina åka och storhandla på maxi och ikea. Jag har redan börjat skriva en handlingslista :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0