Trött

Det är inte kul att gå upp på morgonen när det är mörkt och trist. Desto värre är det ju inte ens kallt här! Vi har haft ungefär 8 grader hela den här veckan och regn. Trist.

Ska göra mig i ordning nu och pallra mig till Eko. Just nu läser vi om vårdnadstvister, spännande! Och efter idag har vi bara 2 seminarier kvar innan tentaplugget börjar! Riktigt skönt, och sedan får jag åka HEM och vara hemma i 3 veckor!

Träning kl 17 på Väderkvarn. Skönt, jag behöver verkligen röra på mig och rensa hjärnan. Det kommer ju att bli rätt dött på träningsfronten framöver om jag känner mig själv rätt och efter två tentapluggsperioder så borde jag ju göra det tycker jag.

Ha en kanon dag allihopa! Det ska jag ha för det är ju torsdag :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0